kolibrik píše:100% uspesnost kampani.
Dobrý den,
děkujeme za Váš email a zájem o Fundlift, přesto, že nás toto vnímání mrzí, ho vnímáme jako konstruktivní zpětnou vazbu.
Co se týče projektů SuperSoused a Favorit, situace u obou projektů je taková, že vzhledem k probíhající kampani obou projektů na Fundliftu obě dvě společnosti akcelerovaly jednání s velkými strategickými investory,
kteří projevily zájem o investici do těchto společností, nechtěly však investovat prostřednictvím Fundlift a nechtěly, aby dané společnosti byly zatíženy financováním z Fundlift. Z tohoto důvodu oba tito emitenti respektovali přání těchto strategických investorů a přáli si kampaně stáhnout před jejími ukončením. Uvědomujeme si, že tato situace není ideální, na druhou stranu je však pravda, že kampaň na Fundliftu pomohla oběma projektům na sebe před těmito investory upozornit a akcelerovat jednání s nimi.
Jakmile byly kampaně staženy, investorům do daných kampaní byl napsán email s vysvětlením, omluvou a byly jim okamžitě odblokovány finanční prostředky.
Doufáme, že je toto vysvětlení pochopitelné a že nám zachováte přízeň. Věříme, že k podobným situacím, jako těmto, nebude již docházet.
S pozdravem,
Radek Musil