Bitbond


K diskusím: Afranga; Bondora; Bulkestate; Esketit; EvoEstate; Fundingsecure; Grupeer; Lendy/Saving Stream; Moncera; Peerberry; Robo.cash; Swaper; Twino; Viainvest; Viventor;
Odpovědět
Uživatelský avatar
sollar
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 407
Registrován: 21 bře 2016, 13:54
Reputace: 73
Kontaktovat uživatele:

Bitbond

Příspěvek od sollar » 28 srp 2016, 01:21

Globální P2P bitcoin platforma.!!!
bitbond.png
bitbond.png (769 bajtů) Zobrazeno 12516 x
[/url]

P2P Bitbond je tu už pár měsíců, ale já ji objevil až teď.Jde o německou společnost, prostřednictvím které můžete investovat do bitcoin půjček po celém světě.
loans.png
loans.png (15.95 KiB) Zobrazeno 12516 x
V tomto případě jde o full diverzifikaci a nevázání na žádnou konkrétní měnu,až na bitcoin, kde jsem nováček.
Vzhledem k světové působnosti tu není moc půjček,teď 34. Hodně si zde půjčují obchodníci z Ebay.
Platforma podporuje autoinvest a zveřejňuje základní statistiky ,ale bez míry selhání.
world btc.png
world btc.png (12.59 KiB) Zobrazeno 12516 x
bit4coin.png
bit4coin.png (1.43 KiB) Zobrazeno 12516 x
Bitbond umožňuje SEPA konverzi měny přes bit4coin s poplatkem 0,6% .

Recenze uživatelů a jejich názory si můžete přečíst na jejich fóru nebo zde:https://www.trustpilot.com/review/www.bitbond.com

Uživatelský avatar
Jan
writerP2P
Jan
Jan
Příspěvky: 5474
Registrován: 31 srp 2016, 10:04
Reputace: 1112
Kontaktovat uživatele:

Re: Bitbond.com

Příspěvek od Jan » 01 zář 2016, 09:50

Jak už je v jiné diskuzi, jistý potenciál ve zpřístupnění P2P v USD a tedy diverzifikaci měny to nabízí. Ovšem co mě napadlo - docela by mě zajímalo, jak by to bylo s (případnou) vymahatelností. Obecně jsem k vymahatelnosti dost skeptický (ale zas jsem to nijak reprezentativně nestudoval (nehledě na to, že si nejsem jistý, že to bez právního vzdělání/ze zpřístupněných materiálů na úrovni obecných podmínek jde objektivně posoudit). To samé si myslím i o prověřování bonity dlužníka.